آزاده نامداری خودکشی کرده است؟؟

به نقل از مهر، یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد. خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد. در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد.

۲۲:۲۸ شنبه: به نقل از پارسینه، قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی گفته است که هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا قتل آزاده نامداری وجود ندارد. هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فوت وی، منوط به آزمایشهای سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد. اینکه بگوییم فوت خانم نامداری به علت قتل یا جنایت بوده، منوط به بررسی آزمایشگاهی است.

۲۲:۴۴ شنبه: یکی از بازیگر های خانم در تماس خبرنگار رکنا اعلام کرد او ۸ ماهه حامله بود و نوزادش هم پسر بود!

۱۲:۲۶ یکشنبه: مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران: فردا معاینات ظاهری، کالبدگشایی و آزمایشات لازم بر روی پیکر مرحومه نامداری انجام و نتایج به مقام قضائی اعلام می‌شود.

۱۲:۳۴ یکشنبه: به نقل از پارسینه، علت مرگ آزاد نامداری پس از کسب نتایج نمونه‌برداری اعلام می شود. مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران: انتقال جسد مرحومه آزاده نامداری به پزشکی قانونی انجام شده و علت مرگ وی پس از نتایج به دست آمده از نمونه برداری‌ها و آزمایش‌های لازم اعلام خواهد شد. در معاینه ظاهری جسد هیچ گونه آثار ظاهری ضرب و جرح مشاهده نشده است. زمان فوت وی هنگام معاینه در صحنه فوت حدود ۲۴ تا ۳۶ ساعت قبل بوده است.

۱۳:۳۵ یکشنبه: به نقل از فارس، پیکر آزاده نامداری آماده تحویل به خانواده است/ فرضیه خودکشی تقویت شد.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران: آزمایش‎های مرسوم برای مشخص شدن علت فوت خانم نامداری در حال انجام است و پزشکی قانونی با دقت در حال انجام این موضوع است. از نظر قضایی هیچ منع و محدودیتی برای تحویل جسد به خانواده متوفی وجود ندارد. گفتنی است، پیگیری‌های خبرنگار فارس حکایت از تقویت فرضیه خودکشی این مجری سابق صداوسیما دارد.

۱۰:۲۸ دوشنبه: به نقل از خبرگزاری فارس، آثاری از باردار بودن آزاده نامداری به‌دست نیامد.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران: از نظر قضایی هیچ منع و محدودیتی برای تحویل جسد به خانواده متوفی وجود ندارد. مدیرکل پزشکی قانونی تهران: باردار بودن خانم نامداری را کاملاً تکذیب می‌کنیم؛ هیچ آثاری از باردار بودن به دست نیامد. کار تشریح جسد آزاده نامداری به پایان رسید؛ هیچ گونه آثار جراحت و ضرب و شتم در کالبد شکافی ظاهری دیده نشد.

۱۰:۳۲ دوشنبه: به نقل از فارس، قاضی شهریاری: موضوع خودکشی آزاده نامداری مطرح است.
بررسی اولیه پزشکی قانونی در روز جاری مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم‎شناسی خانم نامداری است؛ لذا موضوع خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است که قطعیت این موضوع منوط به نظر تکمیلی پزشکی قانونی است. در بررسی تلفن ‎همراه متوفی و همچنین دست‌ نوشته‎های مکشوفه متعلق به وی که خطاب به دخترش بوده به نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش مشاهده شده است.

۱۷:۰۰ دوشنبه: تشییع و تدفین پیکر آزاده نامداری
مراسم تشییع و تدفین آزاده نامداری در قطعه هنرمندان برگزار و پیکر وی در جوار «صدیقه کیانفر» هنرپیشه فقید، به خاک سپرده شد. علی‎رغم اعلام خانواده نامداری مبنی بر عدم حضور در مراسم تشییع به دلیل شیوع کرونا، جمعی از مردم در محل حاضر شدند.

۱۷:۵۵ دوشنبه: تصویری از اقامه نماز بر پیکر مرحومه آزاده نامداری

۱۸:۰۰ دوشنبه: تصاویر خبرگزاری قوه قضائیه از قرص‌های مرحومه آزاده نامداری

آزاده نامداریپایگاه خبری حاجت نیوزتلویزیونخودکشیخودکشی آژاده نامداریقتلمجری تلویزیونمسمومیت
Comments (0)
Add Comment