از دفاع از حرم و سلامت تا طلای المپیک توکیو۲۰۲۰

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری حاجت نیوز از توکیو محل برگزاری بازی های المپیک، جواد فروغی در مسابقات المپیک ۲۰۲۱ توکیو توانست در سن ۴۱ سالگی در ماده ۱۰ متر تپانچه بادی با امتیاز ۲۴۴ علاوه بر کسب مدال پرافتخار طلا، رکورد المپیک را هم به نام خود ثبت کند. او بعد از کسب مدال با بوسیدن چفیه مقدس شهیدان و رزمندان هشت سال دفاع مقدس شادی خود را به همراه سجده شکر به جا آورد.

گفتنی است جواد فروغی درجه سروان را دارد و از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و مدتی در سوریه حضور داشته و از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) در برابر کفار دفاع کرده است.

جواد فروغی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۸ در دهلران ایلام ، قهرمان تیراندازی تیم ملی است. او در سال ۱۳۸۱ وقتی ۲۳ ساله بود در رشته کارشناسی پرستاری فارغ التحصیل شد و در حال حاضر پرستار بیمارستان فوق تخصصی بقیه الله سپاه پاسداران می باشد. فروغی تیراندازی را در طبقه دوم بیمارستان از ۳۰ سالگی شروع کرد و در ۴۱ سالگی به مدال طلای المپیک توکیو دست یافت.

جواد فروغی: من خودم مسئول مراقبت از بیماران کرونایی هستم. با اینکه بچه کوچک دارم اما خودم شخصا بیماران کرونایی را تحویل می گیرم. به کرونا مبتلا شدم که نمی دوانم دقیقا کجا مبتلا شدم؛ اما بخاطر شغل پرستاری ام به احتمال زیاد در بیمارستان کرونا گرفتم.

این مدال اولین مدال تاریخ تیراندازی ایران در المپیک است. همچنین این مدال اولین مدال کاروان ایران در االمپیک توکیو است. پایگاه خبری حاجت نیوز آروزی موفقیت برای تمامی اعضای کاروان اعزامی کشورمان در المپیک دارد.

ویدیو زیر گزارشی از این قهرمان المپیکی کشورمان میباشد. با کلیک بر روی ویدیو میتوانید آن را مشاهده کنید.

 

المپیکایلامپایگاه خبری حاجت نیوزتوکیو۲۰۲۰تیراندازیحاجت نیوزدهلرانسپاهمدافعان حرم
Comments (0)
Add Comment