استقبال گسترده عراقی‌ها از سرود سلام فرمانده

به گزارش پایگاه خبری حاجت نیوز، شبکه تلویزیونی العالم با اشاره به تجمع بزرگ کودکان مهدی در شهر بصره عراق اعلام کرد سرود سلام فرمانده با استقبال گسترده عراقی‌ها و کشور‌های عربی و اسلامی روبرو شده است.

 

 

 

 

 

شمار زیادی از دختران و پسران عراقی در شهر بصره در جنوب عراق، سرود سلام فرمانده را به زبان عربی همخوانی کردند. سرود سلام فرمانده به زبان عربی که به تازگی مشهور شده، برگرفته از سرود سلام فرمانده ایرانی است.

فاضل البطاط خبرنگار العالم در گزارشی از بصره با اشاره به کودکان عراقی گفت: آنان شور و اشتیاقشان را به رهبر منتظر ابراز می‌کنند و فریاد‌های پاسخ به ندای غائب از نظر‌ها و حاضر در دل‌ها یعنی امام صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سر می‌دهند.

صد‌ها نفر از دختران و پسران به همراه خانواده هایشان با همخوانی سرود سلام فرمانده، تابلوی وفاداری به امام زمان سلام الله علیه را ترسیم کردند. این سرود به تازگی شهرت یافته و سلام فرمانده نامیده شده است. آن‌ها در یک تجمع مهدوی بزرگی در شهر بصره گردهم آمده بودند.

شیخ رعد الباهلی رئیس مرکز اسلامی جنوب در عراق گفت: ”مردم با احساسات و عواطفشان، عشق و محبتشان را به اهل بیت علیهم السلام و به خصوص امام زمان علیه السلام ابراز می‌کنند. “

میامین احمد از کودکان عراقی گفت: ”چنین فعالیتهایی، ما را مسلح و ما را در برابر افکار ویرانگر و فرهنگ وارداتی غرب مقاوم می‌کند. “

خبرنگار العالم گفت: کودکان شرکت کننده در این فعالیت، بیعت و وفاداری شان را ابراز کردند تا معصومیت کودکانه شان را در شوق و اشتیاق دیدار فرمانده موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف بیان کنند.

یک نوجوان گفت: ”امروز آمده ایم تا با صاحب العصر و الزمان و همچنین با شهید قاسم سلیمانی و مهندس ابو مهدی المهندس تجدید عهد کنیم ان شاءالله به مسیر آنان ادامه خواهیم داد. “

یک دختر نوجوان عراقی گفت: ”برای یاری امام عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهیم جنگید و از یاران او خواهیم بود تا به او کمک کنیم و در کنارش جهاد کنیم. “

خبرنگار گفت: این سرود که با استقبال گسترده عراقی‌ها و کشور‌های عربی و اسلامی روبرو شده است و این در حالی است که مسلمانان با چالش‌های بزرگی روبرو هستند و مهم‌ترین این چالش‌ها نیز مقابله با فرهنگ وارداتی غربی هاست.

خبرنگار العالم در پایان گفت: سلام فرمانده؛ سرود عشق و محبت از نسل انقلابی جدید به صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است که همه عاشقان به اسلام اصیل محمدی زمزمه می‌کنند.

Comments (0)
Add Comment