تصویر اصلی بنری که حاشیه‌ساز شد

به گزارش گروه هیئت ها پایگاه خبری حاجت نیوز، روزهای اخیر در سطح شبکه های اجتماعی بنری از یک هیئت اصفهانی منتشر شد که محتوای عکس گرفته بیانگر موضوعی خلاف واکسیناسیون عمومی بود و مردم را به استفاده از برکت روضه به جای واکسن برکت دعوت می کرد!

این بنر بلافاصله در شبک های اجتماعی و کانال های زرد و رسانه های سعودی دست به دست شد؛ اما اصل ماجرا چه بود؟

مجموعه فرهنگی تربیتی یاران خورشید در اصفهان با طرحی ابتکاری و با توجه به شرایط روز جامعه اقدام به اطلاع رسانی جلسه روضه دهه اول محرم کرده است که با واکنش های زیادی در فضای مجازی روبرو شد.

در این طرح که با توجه به دو مولفه قدرت در جمهوری اسلامی یعنی علم و اعتقاد شیعی طراحی شده بود، شعار برکت روضه + واکسن برکت نوشته شده و با طرحی گرافیکی این شعار به نمایش گذاشته شده بود.

افرادی که سال هاست به دنبال ایجاد حس خودتحقیری و بی اعتقادی در مردم هستند با انتشار قسمتی از این طرح به دنبال القاء اهداف خود به افکار عمومی هستند و اینگونه عنوان کردند که هیئت یاران خورشید به دنبال این است که بگوید واکسن نزنید و روضه آمدن کافیست!!!

با نگاه به طرح کامل متوجه می شوید که شعار محوری این مجموعه برکت روضه + واکسن برکت می باشد.

پر واضح است که رسانه هایی از جمله منوتو و اصلاحات نیوز هیچ خط قرمزی برای خود قائل نیستند و با بی اخلاقی تمام به دنبال ضربه زدن به اعتقادات مردم و برانگیختن حس خودتحقیری در جامعه ما می باشند تا مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران بشوند.»

برکتپایگاه خبری حاجت نیوزحاجت نیوزمحرمواکسن کرونا
Comments (1)
Add Comment
  • عرفان

    دم طراح گرم 🌹