تمامی هیئت های تهران تعطیل شد

طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامیه تجمعات ممنوع می باشد.

با اعلام استانداری تهران از تاریخ ۱۲مهر تا ۱۸ مهر فعالیت برخی مراکز در استان تهران ممنوع است:

۱- دانشگاه ها، مدارس روزانه و شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی حرفه ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها

۲- مساجد و مصلی ها

۳- سینما، تئاتر و مراکز مشابه

۴- موزه و باغ موزه ها

۵-تالار های پذیرایی

۶- آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی

۷-برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها

۸- باشگاه های ورزشی پربرخورد از جمله کشتی، جودو و کاراته و موارد مشابه

۹- کافه ها، قهوه خانه ها و چایخانه ها

۱۰-باغ وحش ها و شهربازی هاپ

۱۱- مراکز تفریحی آبی و استخر های سرپوشیده و سالن های بدنسازی

۱۲- برگزاری نشدن نماز جمعه

گفتنی است در آستانه اربعین حسینی و محدودیت های ایجاد شده برای سفر به کربلا، بسیاری از هیئت های تهران قصد برگزاری مراسم داشتند که با ابلاغیه امروز، برای برگزاری مراسم این هیئت ها نیز محدودیت ایجاد خواهد شد.

نکته سوال برانگیز اینجاست که در آستانه ماه محرم نیز پس از جلسات متعدد بین وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات و تدوین آیین نامه بهداشتی هیئت ها، ستاد کرونا در تصمیمی دفعی برگزاری هرگونه مراسم در فضاهای مسقف را ممنوع کرد.

این بار نیز درحالی که همچنان ادارات و سازمان ها به فعالیت های عادی خود مشغولند و دولت حتی حاضر به لغو طرح ترافیک در تهران نشده و وسایل نقلیه عمومی اعم از اتوبوس ها و مترو با بیشتر از ظرفیت خود به فعالیت ادامه می دهد، مجددا برای مساجد، مصلی ها و هیئت ها محدودیت ایجاد شده است.

اربعینایرانتهرانحاج سعید حدادیانحاج محمود کریمیحاجتحسین طاهریدانشگاهدولتستاد ملی کروناسید مجید بنی فاطمهکربلاکرونامحمد حسین پویانفرمحمد حسین حدادیانمحمدرضا طاهریمراسماتمراکز عمومیمساجدمصلیمهدی رسولیمهدیه امام حسن مجتبینریمان پناهیهیئتهیئت رزمندگان
Comments (0)
Add Comment