قاتل معاون عمرانی حرم امامزاده صالح (ع) دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری حاجت ، صبح امروز مهندس طاهری، معاونت عمرانی حرم امام زاده صالح (ع) تجریش توسط افراد ناشناس در مقابل درب منزل خود به شهادت رسید.

امیر عزیزی پور معاون تولیت امامزاده صالح (ع) در گفتگویی باحاجت بیان کرد که ابتدا ضاربین با چاقو به مهندس طاهری حمله کرده اند و سپس به ضرب سه گلوله ایشان را به شهادت رساندند

همچنین عزیزی پور گفت ، هدف ضاربین از این ترور معلوم نبوده و در دست تحقیقات می باشد.

به گزارش پلیس ؛ ساعت ۸:۱۷ صبح امروز (۹ خرداد) خبری مبنی بر قتل یک مرد در خیابان شریعتی، خیابان واعظی به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت تیمهای انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

بررسی اولیه نشان داد مقتول مهندس طاهری؛ معاون عمرانی حرم امامزاده صالح (ع) است که قصد خروج از منزل را داشته و پس از اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شده اما به دلیل شدت جراحات وارده جان باخته است.

تحقیقات بیشتر نشان داد ضارب با یک دستگاه تاکسی از محل متواری شده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، نیز در این زمینه اعلام کرد: مهندس طاهری؛ معاون عمرانی حرم امامزاده صالح (ع)، صبح امروز به ضرب  گلوله توسط فرد ناشناس در جلوی منزلش در خیابان شریعتی به قتل رسید.

قاتل معاون عمرانی حرم امامزاده صالح (ع) دستگیر شد

صبح امروز عامل قتل مهندس طاهری معاون عمرانی امامزاده صالح دستگیر شد و تحقیقات از قاتل برای مشخص شدن انگیزه جنایت توسط پلیس آگاهی آغاز شده است.

امامزاده صالح (ع)پایگاه خبری حاجت نیوزپلیس آگاهیپلیس تهرانحاجت نیوزمهندس طاهری
Comments (0)
Add Comment