میدان شهر برازجان مزین به المان امام رضا علیهم السلام شد

به گزارش گروه بوشهر پایگاه خبری حاجت نیوز، به مناسبت میلاد ثامن الائمه(ع) المان میدان امام رضا(ع) در شهر برازجان با حضور خادمان رضوی کاروان زیر سایه خورشید، فرماندار دشتستان، امام جمعه برازجان، شهردار و مردم ولایی شهر برازجان رونمایی شد.
نصب المان میدان امام رضا(ع) با حضور دلدادگان حریم عشق و پرچم گردانی بارگاه ملکوتی توسط خادمان رضوی، پخش بسته های متبرک رضوی فضا را معطر کرد.
محمدی شهردار برازجان در مراسم رونمایی از المان میدان امام رضا‌(ع) گفت: این میدان به نام مبارک امام رضا علیه السلام بوده و بنابراین المان آن نیز به نام مبارک حضرت طراحی شده است. این توفیق نصیب بنده و همشهریان شد که با حضور خدام امام رئوف این المان نصب و رونمایی شود.
وی افزود: این المان ارتفاعی بیش از ۳ متر دارد و نام مقدس حضرت رضا علیه السلام در قاب گنبد و مناره طراحی شده و ایجاد این منظره زیبا باعث خوشحالی مردم شده است.
شهردار برازجان ادامه داد: دوست داشتیم نمای قاب چهار طرف باشد که متاسفانه به دلیل اینکه قبلا سکو و یا پایه به نحوی طراحی شده بود که این امکان را به ما نمی داد، لذا نمای این المان از دو سو نمایان است که یک طرف روبروی روستای بزرگ دهقائد و طرف دیگر روبروی شهر برازجان است.
‌محمدی درپایان با بیان اینکه ساخت این المان در شهر شیراز و به مدت ۳۰ روز انجام شده است گفت: امیدوارم با نصب این المان یاد امام رئوف و مهربان بیش از پیش آرامبخش دل های رهگذران باشد.

امام رضا علیه السلامامام رضا(ع)برازجانبوشهرپایگاه خبری حاجت نیوزحاجت نیوزخادمان حرم رضویخراسانمشهد
Comments (0)
Add Comment